Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

Το τέρας


     Αποτέλεσμα εικόνας για ο μικρος αιλαν εικονες 


Το τέρας



Απλός ο άνθρωπος
απλό το λογικό του
η ελπίδα ρίζα να ΄χει
μονάχα η δική μου
σαν ίριδα η μοίρα μου
με πλούσιο βραχύ χιτώνα
πτερύγια στους ώμους
με φτερωτά χρυσά σανδάλια
είναι όμορφη η μοίρα μου
μονάχα η δική μου

Στον Θεό προσεύχομαι
και με τον διάβολο πηγαίνω
για να χει γάλα και σκεπή
με μύρα ιερά τα θεία μέλη του
magnum opus 
opus Dei
πολύτιμος καρπός
μονάχα ο δικός μου

Δεν έχει σύνορα κλειστά
για τα δικά μου βήματα
τα πλέγματα εμένα δεν με σκιάζουν
σε θάλασσα εγώ βρεγμένος όχι
με το στομάχι μου γεμάτο
μόνο για έρωτα θα γράφω
για υψηλές αξίες θα μιλώ
δάκρυ δε ξέρω τι θα πει
λύπη εμένα δεν αγγίζει

Είμαι άρχοντας εγώ
σωστό τριαντάφυλλο Ρεγγίνας
στα πέρατα μακριά
της πέρα Κίνας
άρχοντας σωστός
ο κυβερνήτης ο δικός μου
a deo rex 
a rege lex
μονάχα ο δικός μου

Στο κουτί μου εγώ θα μπω
από πορφύρα και χρυσό
νέα κουτιά θα φτιάξω
και ιστορία και παράδοση καινούργια
και με λαούς με πληθυσμούς παρθένους
δεν βγαίνουν της γιαγιάς τα παραμύθια
φοβούνται τα παιδιά 
να γεννηθούν μεγάλα θέλουν πια
το σύμπαν θα χωρέσω
την αλήθεια θα αλέσω
δικό μου κι αν δεν είναι
δικό μου πάντα ήταν
δικαίωμα σωστό
μαζί μου πάντα έχω
τον λόγο τον ορθό
θ΄ αλλάξω τα παλιά
το νόημα θα φύγει
δικαίωμα θα γίνει

Έτσι μου λέει η τηλεόραση
τα μέσα της δικτύωσης
της επαφής
της αλλοτρίωσης
η κόλαση είναι οι άλλοι
μα στάσου 
αλλάζει η εικόνα
σαν λίγο πιο μεγάλη
εμένα τώρα βλέπω
συνήθισα το τέρας φαίνεται
το τέρας είμαι εγώ

Μονάχα εγώ...


///////////////////////////////////////////////////
Τρύφωνας Παπαλεωνίδας
///////////////////////////////////////////////////

Ο κυβερνήτης

  / //////////////////////////////////////////////////////////// Γράφει ο Τρύφωνας Παπαλεωνίδας ////////////////////////////////////////////...